L’ESPAI DELS XIQUETS
Dins de L’Espai dels Xiquets, hi ha tres àrees per a aprendre i entretindre’s: “Els sentits”, “El Bosc” i “Cooperació”.
En “Els sentits” els xiquets experimenten amb espills deformants, comproven com es veuen des de distints angles, endevinen objectes a través del tacte o juguen amb les olors. “El Bosc” és la zona on juguen amb l’aigua sense por de mullar-se i coneixen els peixos, mamífers, rèptils, amfibis o aus, la seua alimentació, hàbitat o reproducció amb animals reals. També poden veure com els seus dibuixos cobren vida: trien i acolorixen un animal, el porten a l’escàner i passa a formar parte de “El Bosc animat” en una pantalla de projecció.
A més poden convertir-se per un moment en una cria de cangur, una gran tortuga que descansa junt amb un arbre o un enorme escorpí que inclús mou les seues pinces. Y acabem amb “Cooperació” on els espera la casa inacabada un espai molt especial perquè els xiquets, en equip, poden construir, desfer i refer, una casa amb rajoles utilitzant grues, carros i aparells de transport de joguet.
⚠️ Important: En determinades franges horàries, l'espai pot estar reservat per a grups escolars, per la qual cosa no estarà disponible per al públic general. Més informació: 96 197 46 86.
Descàrrega ací la guia didàctica primària per a professors i alumnes
Descàrrega ací la guia didàctica infantil per a professors i alumnes
Compartir
Enquesta de satisfacció
Si heu assistit a aquesta exposició ens agradaria conèixer la vostra opinió.
Realitza la nostra enquesta de satifacció i explica’ns la teva opinió.