Hui dimecres 30, este dijous 31 de juliol i el divendres 1 d’agost, a partir de les 19.00 hores, en l’escenari del passeig nord del Museu de les Ciències, amb accés lliure
LA CIUTAT DE LES ARTS I LES CIÈNCIES DEDICA LA III EDICIÓ DEL CONCURS ‘ASTROCIUTAT’ ALS ECLIPSIS DE SOL
Les astrofotografies guanyadores s’exposaran en el Museu de les Ciències